CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 1, 2011

1.1

tis is wat he gav 2 me
he made it himself
n he said it cost him 80sumthing
><
thanks so much narh B
. ♥

bt the dog so cham
it been 'duk' by 2 satay stick
pity narh
><
take out oso gt 2 holes thr @@

今天在家
无所事事 ><
看了我爱黑涩棒棒堂
是说2011星座运势的
双鱼座好像不太好勒
前途一片灰暗
等不到爱><
那么可怜么
我今年考SPM涅
其实我害怕了
因为我什么都不会
觉得自己很糟
><
form4 我到底做了什么
只是在玩 T.T

不行!!
我要努力 !!
有谁要帮我.?
教教我
=(

他12月1日生日
我上网查
是射手座对吗.?
射手座不但有财运
而且桃花朵朵开
><
桃花朵朵开!!
讨厌
他平时都不缺桃花了吧 ><

算了 =)
是我的就是我的
不是我的就不是我的
. ♥


2day sms wif theng
chat many
i feel larh
xD
hapii. ♥

聊了我觉得每个人都有不一样的恋爱方式
记得要珍惜你身边的那一个
. ♥


hope theng dear stay sweet wif kit too
she reli my lovely dear. ♥

0 comments: